Tuesday, September 29, 2009

Update for the life...

Salam,

Entry kali ni ak rasa mcm ada sesuatu yg kurang dlm diri la... Ak rasa bertepatan dgn tajuk, ak kena atau mesti update diri ak kepada sesuatu yang lain daripada biasa. Bak kata cikgu ak masa skolah dlu, anjakan paradigma dan juga lonjakan saujana. wah,wah,wah berpuitis plak dah... Hahaha...

Ye la, kalu diri kita ni berada pada tahap yg sama for the whole life, so, that is made people said "life is so boring". Sbg muslim, xde sbb kalu kita nk boring dalam hidup sbb sbg manusia kita mestilah melakukan sesuatu adalah krn Allah SWT dgn kata lain beribadat kpd Allah SWT. Kalu beribadat pn dh boring, that must be something missing in our ibadat. Bertazkirah plak ak nih.. Tp btol ape yg ak ckp nie, saling berpesan antara manusia pada jln Allah SWT adalah suatu kewajipan.

Alhamdulillah, ak pada sekitar jam 9.12am 29th of September 2009 berada pada tahap kewarasan yg melampau.. Hehe.... Oleh sbb itu ak merasakan berkewajipan utk ak update diri ke suatu tahap yg seoptimum mungkin dan ak gembira dan menanti2kan juga teruja utk melakukan itu.

Pada hari baik, bulan baik (Syawal) bersempena hari raya ni ak nk minta maaf zahir dan batin bg sesiapa yg slalu update or alert dgn blog ak nie semoga kita sentiasa bermaaf-maafan selamanya. Diharap jgn ada dendam antara kita wlaupun dlu kita adalah musuh yg ketat sekalipn... Hehe.. Ak rasa xde kot..


1 comment:

anuaryangbaikhati said...

salam,

aku slalu gak baca blog ko, kira pembaca pasif la...
ko budak itm ek, batch bile?
aku pon budak itm, batch dip 2001 & deg 2004 amik elektrik.
konvo bulan 12 taun lepas..
huhu tah2 kita pernah terserempak masa kat itm, tapi cam biasa la aku kureng sosial sikit....